+48 780-170-700 kontakt@autoauction.pl

Reklamacje

Dbamy o prawidłowe działanie serwisu AutoAuction.pl i transparentność całego procesu. Jeśli coś poszło nie tak – możesz złożyć reklamację.

Jak złożyć reklamację?

Reklamację możesz złożyć:

•      e-mail: kontakt@autoauction.pl

•      pocztą: NBG Sp. z o.o., Al. Krakowska 106, 02-256 Warszawa

•      telefonicznie: +48 780 130 126

•      przez formularz w panelu Użytkownika

Termin zgłoszenia

•      Reklamację należy zgłosić w ciągu 30 dni od wystąpienia zdarzenia.

Rozpatrzenie reklamacji

•      Odpowiadamy na reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

•      Jeśli potrzebne będą dodatkowe informacje lub dokumenty – poinformujemy Cię o wydłużeniu terminu.

Zwrot płatności

•      W przypadku uznania reklamacji środki zwracamy tą samą metodą płatności, w terminie do 14 dni.