Reklamacje
Dbamy o prawidłowe działanie serwisu AutoAuction.pl i transparentność całego procesu. Jeśli coś poszło nie tak – możesz złożyć reklamację.
Jak złożyć reklamację?
Reklamację możesz złożyć:
• e-mail: kontakt@autoauction.pl
• pocztą: NBG Sp. z o.o., Al. Krakowska 106, 02-256 Warszawa
• telefonicznie: +48 780 130 126
• przez formularz w panelu Użytkownika
Termin zgłoszenia
• Reklamację należy zgłosić w ciągu 30 dni od wystąpienia zdarzenia.
Rozpatrzenie reklamacji
• Odpowiadamy na reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
• Jeśli potrzebne będą dodatkowe informacje lub dokumenty – poinformujemy Cię o wydłużeniu terminu.
Zwrot płatności
• W przypadku uznania reklamacji środki zwracamy tą samą metodą płatności, w terminie do 14 dni.